2014年10月9日木曜日

里山田舎暮らし猫日記 5 / Diary of county cats 5

旅する里山猫

徳島の神山から綾部に来た時以来の初めての旅に猫ちゃんと
行ってきました。

旅といっても大阪の実家に3泊かえっただけですが、猫にとっては長旅。
案の定うっしーは初めは車に驚き泣いていたものの、すぐなれ寝てました。
しかしドラは徳島~大阪~綾部の移動の時同様、ずっと泣いてました。
あとでケージをみると毛が大量に抜けてました。ストレスが原因?

そういう往復の苦労がありましたが、実家ではカーペットを気に入ったみたいで、
今までにみたことないゴロゴロでした。




Country cats traveled!!

For the first time, my country cats traveled.
They went to my parents' home in Osaka.

As I expected, Usshi got used to ride on the car soon. but Dora mew all the time when I drove my car.

On the road, they had tough time, but in my parents' home they stayed relaxing so much.
You can see it in the photo.

During day time, they slept well as my parents said, but night time, they run around the house.
I were worried that It disturb my parents and niece's sleep.

One thing I decided is that I am gonna buy nice comfortable carpet for them.









0 件のコメント:

コメントを投稿